You know, they pretty much just put them in those t-shirt guns and shoot them out at sporting events.

Nu har jag precis kollat klart pa Juno. En riktigt bra film. men sjalvklart sa sprutade tararna! Jag grater for ingetting nu for tiden. men de e bara for att sa fort jag blir ledsen sa tanker jag pa att jag maste lamna tryggheten har och aka hem till Sverige om mindre an 2 veckor!

Idag hade jag mitt sista au pair mote, vilken inte borde vara en biggie for jag har aldrig gillat moterna, men de vara bara ett tilt hej da lixom.
Jag vill inte ens tanka pa nar mina vardforaldrar ska kora mig till flygplatsen for min slutliga hejda, lr saga hej da till Nikki, Michelle och Tyler. De kommer vara hemskt. 
Jag vill inte aka hem och ta tag i mitt liv! Jag vill vakna upp om 3 ar och ha allt klart for mig. Ett bra jobb i nat roligt land och trivas som fisken i vattnet!

Och Julia har fatt nytt jobb pa Mallorca, vilket e jatte kul for henne och jag e super stolt! Men de betyder att jag inte far se henne forens i Oktober, vilket kommer bli skit jobbigt. Jag behover ju Julia. Julia ar min solskyddsfaktor pa en solig dag.

Nu maste jag ga och lagga mig, har massor att gora imorn, vi ska ut och hajka, och jag maste borja packa och stada eftersom den nya aupairen kommer pa torsdag och da maste jag vara ute ut mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tror jag måste se den där juno... tror jag måste göra det ikväll.
ska bli kul att träffa dig snart!! många kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback