Sno och bilder

Det har snoat har dom 2 senaste timmarna, sa hela familjen drog pa sig vinter kladerna och gick ut och byggde en snokvinna, den blev mycket fin! Vi tog bilder sa jag ska forsoka lagg upp dom imorn!

Fan va underbart att jag fick en telefon rakning pa 70 dollar bara for att jag vart tvungen att ringa och reda ut saker i Sverige. KUL! 448 kr., De e ca 10% av vad jag tjanar pa en manad!

Har komemr lite bilder fran senaste tiden!

Jag utanfor LA Ink.
image224

Jag pa boardwalken i Venice.
image225

Jag och Elle vandrar hem efter en utekvall i Whistler, Canada
image227

Jag och Jessie i Whistler
image228

Kommentarer
Postat av: Kath

Va söt du är!
Skönt kort när du ligger ner!
Har ni massa snö där nu alltså?
Fasiken vi har ju typ ingenting, jävla skit väder!
Miss ya!
xxxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback