Helgen

Han otroligt nog se bada Jackass, Lords of dogtown och 3 avsnitt av Lost i fredags kvall!
Sa pa lordag sag jag det sista avsnitt av Lost och sen akte jag och hyrde 2 dvd till med Lost.
Jag oxa med en fika med Anton (som var har och beskokte fren NYC) och Elle. Efter fikat akte jag och Elle hem till mig och kollade pa Seahawks matchen. Sen var Elle tvungen att aka och jobba men min vardmamma kom hem och hon skulle aka och mote min vardpappa hos ett par kompisar och kolla pa matchen dar, sa jag hangde pa!
Dar traffade jag aven e ny trevlig aupair..

Pa kvallen kollade jag lite pa Lost och sen somnade jag runt 1.. Och vaknade pa sondag morgon(?) kl 13.30. Skit konstigt, jag bara vande mig om och kollade pa kl och trodde att de skulle vara 10 men den var nastan 14. Skit skummt!
 Efter att ha sovit ca 13 timmar sa hade jag valdigt svart att somna pa sondag kvall!

Idag mandag har jag bara tagit de lugnt, e fortfarande forkyld och javlig!

Nu maste jag kolla pa tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback