Vegas

Nu har jag inte skrivit pa jatte lange och da blir de sa jobbigt nar man val satter sig framfor datorn far da maste man skriva ett sa langt inlagg..

Men Las Vegas var iaf underbart som vanligt, men valdigt galet, men de e sa de ska vara.
Vart hotell lag mitt pa The strip, hotellet hette Imperial Palace, och sag ut sa har.

image171

Vi bodde 3 vaningar under P:et tror ja.

Pa torsdag kvall nar vi kom till hotellet vid ca 00.00, sa fick de pissigaste rummet jag nagonsin sett. Vi fick aka upp till 2 vaningen och sen ga genom hela hotellet och sen ta hissen ner till forsta vaningen for att komma till vart rum. Skit kul!

Men dom sa att vi skulle fa ett nytt rum dagen efter, sa dar okey for vi gick bara och la oss nar vi kom till rummet eftersom vi skulle upp kl 5 pa morgonen for att aka till Grand Canyon.

image172

Grand Canyon var jatte vacker och verkligen vart att aka till om man e i Vegas.
Vi kom hem vid 9 pa kvallen och borjade gora oss iorning. Vid 23.30 begav vi oss ut till The Strip, Vi gick dirkt till var favo bar som jag inte har nan anning om vad den heter, men kul hade vi och vi var nog alla lite for fulla..

Pa lordag gick vi och shoppade lite pa dagen och sen akte Elle och Jessie till ett stort mall som lag en bit bort, men jag ville inte folja med for jag hade inga pengar, men sjalvklart rakade som ju springa pa Chris Angel dar, Lite avundsjuk blev ja, Pa kvallen gick vi forst till Margaritaville och sen till var favo bar igen.

Sondagen spenderade vi mest i sangen och pa kvallen firade vi Jessie fodelsedag men att ga till en restaurang som jag inte kan komma ihag namnet pa just nu, men de var trevligt, sen gick vi till en nya klubb som hette Poetry. Men var inte sa kul, dom spelade bara hip hop och RnB. Ovh vi kande att vi gillar nog barer mer an klubbar, for de e trevligare stammning, sa vi gick till Margaritaville och var dar en stund och sen vidare till var favo bar (IGEN). Elle borjade ma daligt sa hon gick hem och jag och Jessie festade vidare, nar baren stangde gick vi till Donken och dar traffade vi lite folk som vi hangde med i nan timme lr tva, sen gick vi hem for att saga hej da till Elle for henne plan gick kl 9 pa morgonen sa hon var tvungen att aka vid halv 7.

Jag och Jessie gick upp vid 9 och sag till att vi hade allt med oss och begav oss till flygplatsen, efter mycket om och men kom jag med mitt plan, men stackars Jessie fick sitta pa flygplatsen till kl 9 pa kvallen sa hon kunde fa ett flyg,
Jessie missade inte sitt flyg utan flygbolagen overbokar alltid flyg sa att dom kan tjana mer pengar om folk inte dyker upp, men pa Jessie plan dok alla upp och Jessie var sist pa nan lista sa hon fick sa snallt vanta. Men hon fick flyga forsta klass tillbax till Seattle och sa fick hon en gratis tur och tur billjett som hon kan anvanda i hela Amerika.

Ni ska fa egentagna bilder sa fort jag far dom fran brudarna, sa ni inte bara far se googlade bilder!

Nu e veckan har jag tagit de lugnt och bara forsokt aterstallle mig efter Vegas.

Kommentarer
Postat av: Lulun

ah, det verkar som en bra semester! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback