Undran!?

Ibland undrar jag varfor jag skriver den har bloggen for de e ju inte sa att nan laser den!

Men sen nar jag tankt ett tag sa kommer jag pa att de e jatte skont att skriva av sig lite nar man haft en riktigt pissig, lr en riktigt bra dag!

Idag har varit en helt okey dag, Morgondagen blir nog varre, borjar jobba runt 7 pa morgonen och jobbar nog till 18. Kommer bli ruskigt jobbigt. Men de e ju bara en dag!

Pa onsdag ska jag till gymmet och trana med min personliga tranare for forsta gangen. De ska bli intressant!

Sen efter de sa langtar jag bara till lordag da jag ska ga och se HIM igen! Ska bli mycket kul aven fast jag gar helt sjalv, men jag kommer ju inte direkt vara sjalv dar! Jessie har lovat att skjutsa och hamta mig sa att jag inte behover oroa mig for bilen och sa jag kan ta en drink lr tva! Tack gumman!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser! varför ska du gå själv på him?

2007-11-06 @ 12:09:22
Postat av: Lulun

ah nej. jag försöker läsa med det är så lätt att glömma bort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback