Tranat.

Nu har jag da varit pa gymmet.. Ovh jag kan inte lyfta armarna lr ga i trappor.. de e smartsamt.
Min tranare pressade verkligen mig in i de sista!
Morgondagen kommer nog vara annu varre! Usch kommer fa problem att ta mig upp ur sangen!

Efter traningen akte jag och hamtade Anya i skolan och nu leker hon med en playdate, vilket e skont..
Jag maste forsoka hitta nat att ata. Men jag vill ha nat nyttigt for nu har jag faktiskt tranat!

Jobbar sent ikvall, for de e mote pa Anyas skola och eftersom min vardmamma inte e hemma sa maste min vardpappa ga och jag tar hand om ungarna!

De verkar som om Jessie vill hanga med och se Avenged Sevenfold i dec.
De ska bli kul, men forsta konsert med lite hardare rock!

Nej nu maste jag ha lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback