Torsdag, fast de kanns som onsdag!

Imorse skulle jag och Jonas ga pa sagostund pa Barnes adn Noble, men dom hade byt dag, sa nu e den pa onsdagar istallet.. Sa jag och Jonas vandrade runt och tittade pa bocker ett tag och sen akte vi vi hem och at lunch.

Asa och Brendan kom over och pojkarna lekte super bra tillsammans och jag och Asa satt och pratade.

Vid 3 akte jag och Jonas och hamtade Anya vid skolan och dom lekte pa lekplatsen ett tag tills jag bestammde att de var dags att aka hem for att de var aldeles for kallt..

Sa nu ska jag stada och vika tvatt och sen ska vi ut och ata och sen ga och kolla pa jul paraden som gar genom Bellevue varje dag kl 7.
Ska ta lite bilder!

Imorn maste jag hinna aka och kopa vinter skor, ga till gymmet, stada och packa innan Anya kommer hem vid 3.
For kl 5 bar de av till Whistler. Ska bli super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback