Thanksgiving

Nu har jag inte skrivit pa lange igen.. Sorry, men jag har lagt mitt liv at sidan, jag gor inte mycket annat an att trana pa gymmet och jobba!
Har faktiskt gatt ner ca 3 kilo, later kanske inte sa mycker men jag har ju byggt muskler oxa, och muskler vager mer an fett!

Och igar var de ju
Thanksgiving har i USA. Vi akte upp till min vardpappas mamma i Bellingham ca 2 timmar har ifran. Jag hade forvantat mig att de skulle vara riktigt trakigt, for de var ganska trakigt forra aret. Men de var riktigt roligt, de var lite mindre folk de har aret och alla pratade med mig och vi skojade och hade kul..

Och imorn ska vi till min vardpappas pappa och frun och ha pizza party. De e typ deras Thanksgiving party men eftersom de  inte e pa ratt dag sa kallar dom de pizzaparty.. Har inte riktigt bestamt om jag ska aka med. De far vi se imorgon. De skulle ju vara skont att ha huset for mig sjalv och bara ta de lugnt!

Just nu jobbar jag. Jag tror att jag ska hyra Knocked Up nar ungarna gatt och lagt sig. Tror att den heter typ Pa Smallen lr nat pa svenska..

image196

Mina vardforaldrar tyckte att den var ganska bra, men att den var lite for verklig for dom.. Min vardmamma blev ju trotts allt pa smallen efter att dom varit tillsammans i 4 manader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback