Skidor..

Sorry att jag inte skrivit pa lange,de har varit mycker pa senaste, mycket smarta!
I torsdag hade jag Jonas hela dagen och akte pa fotboll och grejer.
Pa fredag skulle jag borja jobba vid 11.30, sa jag tankte ga till gymmet innan jobbet men nar jag vaknade pa fredag morgon sa kunde jag inte ga, de kandes som om min muskler i vaderna var for korta sa jag fick lixom ga pa tarna..
De var skit underligt.
Pa lordag kom Jessie over for hon skulle kora mig till HIM konserten, sa hon gav mig en liten vadmassage. Gjorde skit ont, men de var de jag behovde.. Hon sa att hon aldrig kannt sa spanda muskler forut..
Pa kvallen akte jag och sag HIM. Konserten var super bra aven fast jag stog i bakgrunden pga att jag hade ont i benen och jag inte orkade trangas.
Jessie hamtade mig efterat och vi akte hem till mig och kollade pa tv..
Imorse vaknade vi upp vid 10 och tog de lugnt pa dagen och sen runt 1 akte vi till gymmet, vilket var bade jobbigt och skont!

Om vi aker till
Whistler ska vi tydligen bo pa de har hotelet:

image193

Anledning till att vi far bo sa lyxigt e att en kompis brukade jobba pa ett hotel i Seattle och nu far han "personalrabatt" pa de har hotelet. De e tydligen de basta hotelet i hela byn.

Whisler ligger altsa i Kanada och de e dom som har hand om OS 2010.

Nar vi aker familjen sa kommer vi aka till Big White som oxa ligger i Kanada.
Anlaggningen ser ut sa har:

image192

Fast jag vet inte om jag kommer aka skidor, lr jag vet iaf att jag inte kommer aka skidor nar vi aker till Whistler for de har jag inte rad med och sa e min fot fortfarande paj!

Kommentarer
Postat av: Lulun

oh my god vilket slott! konstigt med fötterna... :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback