Pengar problem som vanligt!

De kanns som om de e en hel del grejer som maste inhandlas, men de kanns inte som att planboken e tillrackligt tjock for att de ska funka!

Maste kopa en vinterjacka och vinterskor, eftersom de verkar som om de blir tva skidsemstrar den har vintern.
De braiga e att jag inte kommer aka skidor sa jag behover inte kopa termobrallor.

Sen fyller bada ungarna ar innan jul sa jag maste kopa presenter till dom och sen julklappar till hela vardfamiljen och sen till familjen i Sverige.

Sen maste jag ha pengar till min LA resa over jul.
 Vad mer?

Kan inte komma pa nat just nu, men de e sakert nat mer..


.... Ja just ja, om jag far bota for att jag korde mot rott sa maste jag betala de med!

Men jag ska halla hart i pengarna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Körde mot rött? du kanske ska vara glad om du bara får böter och att du är i usa..... här ryker väl körkortet... har du sagt ngt till mamma?

2007-11-06 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback