Onsdag kvall.

De har varit en bra dag, aven fast de blev lite stressigt med gym och att hamta ungarna.

Jobbar allsa nu, har precis lagt ungarna och jag ska val satta mig framfor tvn snart.
De e ju Americas Next Top Model snart, och efter de Gossip Girl. En bra tv kvall.

Imorn borjar jag jobba vi 07.30 och vi 8.20 sa ska jag och Jonas vara pa Anyas skola och se pa nan forstallning dom har om
Veterans day.

Efter de bar de av till Jonas's fotboll och sen hem och lunch.
Jag har inget direkt planerat pa eftermiddag, sa vi far se vad som hander.

Jag forsoker hall mig borta fran godis skalen, men de e ju sa svart.
Sarskilt nar ingen e hemma och jag kan ata vad jag vill!
Jag tanker pa godis hela tiden! Men de blir nog battre snart!

Nu e de sa mycket som hander de narmaste tiden, sa de e nastan laskigt.

10 Nov       HIM konsert
17 Nov      Jonas 5 ars dag
22 Nov      Thanksgiving
30 Nov      Aker jag kanske till Whistler och aker skidor.
4 Dec         Hanukkah
16 Dec      Avenged Sevenfold konsert
19 Dec      Anyas 8 ars dag
22 Dec      Aker vi ner till LA
24 Dec      Julafton
31 Dec      Nyarsafton
1 Jan         Kommer jag hem fran LA
7 Jan         Min vard pappas fodelsedag.
? Feb         Nan gang i feb ska vi pa skid semester.

Ojojoj blir lite stressad, men de loser sig alltid!
E bara kul nar man har massa att gora for da gar tiden mycker fortare.

Nu kallar tvn!

Kommentarer
Postat av: Lulun

firar ni inte jul den 25e. och om ni gör det, hur känns det den 24e? fan jag skulle bli gaaalen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback