Och dar kom den..

.. den dar javla botern for att jag rakade kora mot rott! 101 dollar blidde de. Sa ca 650 kronor.
Jag trodde faktiskt att de skulle vara mera! Men inte sa kul, Men jag forsoker vara vuxen och bara acceptera de och inte ga runt och forsoka skylla ifran mig. De var ju faktiskt mitt fel!
De har varit en ganska okey dag. Var sista dagen pa Jonas's torsdag fotboll, sa foraaldrarna skulle vara med pa lektionen! De var faktiskt ganska kul..
Imorn ska jag till gymmet pa morgonen och sen pa kvallen ska vi ut och fira Elle's fodelsedag. Ska bli ganska kul, fast jag ska inte dricka! Just nu kanner jag mig lite anti till allt!

Men den har
videon gor mig lite gladare iaf..


Nu ska jag sopa koksgolvet och forsoka fa tag pa Jessie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback