Konserter.

Lita skrev for nagra veckor sen att hon tycker att jag gar pa mycket konserter.
Och de har hon helt ratt i.. De har blivit en del de har aret.

Ska forsoka komma ihag vad jag har sett.. Skriver huvud artisten i tjock text och sen forbanden i lite mindre.

Nickelback, Hoobastank, Chavelle, Hinder.
Hinder, Finger Eleven
Hinder, Eighteen Visions
Project Revolution med Linkin Park, HIM, Taking Back Sunday och My Chemical Romance.
Panic At the Disco, Cobra Starship,
Bumbershoot med Panic at the Disco, Gym Class Heroes, The Shins
Justin Timberlake, Good Charlotte

Nasta lordag ska jag ga och se HIM igen och den 16 dec ska jag se Avenged Sevenfold.
Jag skulle oxa vilja hinna se The Used och Green day innan jag aker hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte läsa din blogg, för jag blir så avundsjuk!
Hoppas du har det lovely cuz I miss ya!
Kolla in min blogg för lite nostalgi!
Love

2007-11-03 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback