Klader

Dom senaste manaderna har jag levt i jeans, en forstor tshirt, tjocktroja och Converse.
Och jag har inte haft nan lust att shoppa!
De har mest varit for att jag inte velat kla upp mig, jag har kannt mig ganska fett och ful.
Men nu efter att ha trana pa gym ett tag sa borjar jag marka skillnad. Visst man kan inte se sa stor skillnad pa varken vagen lr min kropp, men jag kanner mig stoltare over mig sjalv, jag har astakommit nagot!
Sa nu dom senaste dagarna har jag faktiskt velat shoppa,  fast jag inte har kunnat for jag har jobbat och idag har de varit
Black Friday. Men jag har ju sjalvklart surfat runt lite pa webben. Och jag har kollat valdigt mycket pa fina toppar, kjolar och skor som e lite finare an Converse.
Sa nu ska jag slanga alla fula tshirtar och kopa lite fina toppar!
Om nu bara planboken kunde tillata en att bara lopa amok i nan trevlig affar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback