Helgen

Igar akte vi alltsa till min vardpappas pappa med fru ca 30 min harifran for pizza kvall med HELA slakten.
De var sakert 20 pers dar, men de var kul, vi spelade kort, at pizza och drack vin. Jag spelade mest kort, at lite pizza och drack inget vin..

Nar vi kom hem ca kl 6 pa kvallen kandes de som om den var ca 10 pa kvallen men jag akte over till Elle som var ensam hemma. Jag, Jessie och Elle satt och lyssnade pa musik och gjorde flummiga saker. Lr dom drack ol jag drack Cola light.
Sen ville dom ga till Kells och parta och jag kande mig int e sa sugen, men jag var snall och skjutsade ner dom, och dom tjatade och ville ha med mig mig men jag orkade inte parkera bilen men nar vi hittade parkering super nara sa bestamde jag mig for att folja med. Och kul hade vi. Vi flummade, ringde Aimee och dansade lite Riverdance! Jag kom val hem runt 3 pa natten. Och vid 9 skrek ungarna sa da vaknade jag, men jag gick inte upp forens runt 11.
Nar jag kom upp upptackte jag att vi inte hade nan mjolk vilket betyde att jag inte kunde ata mina flingor, sa jag blidde tvungen att aka och kopa mjolk, for jag ater inget annat an flingor och mjolk till frukost.
Efter frukosten  kollade jag pa Seahawks matchen. The Hawks vann. De var lite knivigt dar ett tag, men vi vann!

Sen bara de ivag till gymmet som tog emot..
Men de var skont nar jag var klar..
Och nu ska va ata lite mat, de e nat konstigt tror ja..

Imorn kommer mina skor som jag bestallde i fredags!

5 dagar tills jag aker till Whistler.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback