Game sondag

Vaknade imorse av att ungarna skrek., men runt kl 10 akte hela familjen ivag och jag gick upp och kollade pa tv en stund.
Vid 11 ringde Jessie och fragade om jag vill aka med till Elliot's hus och kolla pa Seahawks matchen och de lat ju kul sa jag var pa, men vi var lite hungriga sa vi bestamde oss for att aka till Red Robin och ata for jag var fortfarande sugen pa de eftersom jag inte fick ata de igar.
Men nar Jessie kom och hamta mig sa sa hon att vi inte kunde aka till Elliot sa vi at lunch och sen akte vi till en sport bar i Kirkland och dar kollade vi pa forsta halvan av matchen. Forsta halvan gick jatte bra och Seahawks ledde.

Sen akte vi hem till mig och kollade pa resten av matchen for jag visste att min familj skulle vara borta.
Seahawks lyckades pa nat satt forlora matchen, vilken var javligt irriterande.

Efter matchen akte Jessie hem och nu sitter jag har helt sjalv och bara gor ingenting!

Funderar pa om jag borde ata lite middag, men jag e inte hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback