Vancouvcer, 35 timmar, Roadtrip och sjuka barn

Vad e de for fel pa blogg.se? sa javla segt..

Nasta helg blir de en party helg i Vancouver om allt gar som de ska!

De ska bli skit kul med lite semester..
Har redan jobbhat 35 timmar den har veckan och de e bara onsdag.. E super trott..

Jag, Malin, Anton, Elle, Andre och Anna Banana akte pa roadtrip ner till Jessies vardfamilj nya hus i Gig Harbor i mandags.. Huset e as stort, de skulle nog kunna vara med i Cribs.. Men de ligger ju 1 timme har ifran, sa de e lite trakigt . Vi akte oxa dit for att de har varit dar Aimee har spenderat sina sista dagar i Seattle.. Imorse akte hon till Hawaii for att spendera 4 dagar dar och sedan aker hon hem till sitt kara australien igen.. Sa de blidde att saga hej da till henne, for vi komme nog inte ses pa ett bra tag!

Min kara sma ungar har varit sjuka ett bra tag och Anya blir ett litet bitchigt monster nar hon e sjuk och hon har varit hemma hela veckan.. sa jag blir galen, men imorn ska hon nog till skolan, men da kommer Jonas vara hemma for de e hans ledig dag fran skolan...  aaaahhhh jag blir galen!

men men nu maste jag stada..

Kommentarer
Postat av: Lulun

Hmm, ja sjuka barn är inte och latja med... Fan vad saker du har för dig hela tiden! Blev det nåt av med hinderkonserterna??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback