Jag vill..

aka till Tampa , Florida och se Hinder, Three Days Grace, Doughtry, Papa Roach och Bullet for My Valentine den 29 april..

lr...

aka till Columbus, Ohio for att se Hinder, ZZ Top, Evanescence, Velvet Revolver, Three Days Grace, Papa Roach, Puddle of Mud, Black Stone Cherry och The Operator Operator den 19 maj..

Dom jag verkligen vill se ar Hinder, TDG och Papa Roach sa de spelar ju ingen roll vilken jag gar pa. Men de skulle ju vara lite softare att dra ner till Florida..

Men men maste hitta nan att ga med forst!..

Kommentarer
Postat av: Lulun

Hmm, det är kul att du inte lyssnar på samma musik som jag... Hinder ska komma till sverige nu nästa vecka tror jag det var. Eller Tommy sa det i alla fall. Själv vill jag bara se melodifestivalen!Kramkram!

Postat av: Anonym

RAUS!!! update!

2007-03-14 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback