Your not alone..

Forra helgen akte vi till Olympic National Park med hela min aupair grupp, vi var ca 30 aupairer som motes upp kl 7.00 pa lordag morgon. Trotta men redo att uppleva saker! Vi sag massa vackra saker!


Sondag tog ag de bara lugnt for jag var sa jakla trott!
Och sen borjade min sista vecka innan sommarlovet, innan Anya ska var hemma hela dagarna! Mardrom!
Men de blev inte mycket till sista vecka for mandag var den anda dagen jag hade mina 6 timmars ledig.
Tisdag och torsdag var Jonas hemma och onsdag gick Anya bara halv dag. Och idag fredag var hon bara i skolan 2 timmar, men hennes BFF (som hon sager) Meg e har sa dom leker just nu!

I eftermiddag nar Jessie har jobbat klart beger hon sig upp mot Seattle och till mitt hus for ikvall nar jag har slutat jobba sak vi aka och campa! Vi ska mota tyska Jesse och Sara och Elle dar vi ska campa och for hoppningvis sa har dom satt upp talten. Och imorgon ska vi aka pa forsranning, Vilket jag tror ska bli skit kul. Och sen lordag till sondag blir de camping igen.. De kommer nog bli en handelserik helg och min kamera ska fa folja med! Sa bilder kommer!

Ha en super trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Lulun

najs!!!! såg finfint ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback