Sober..

Ingen uppdateringen pa en hel vecka! Sorry!
De hande inget speciellt varken man lr tisdag, obbade och slet.. Lr i tisdags var de mitt 1 ars jubileum i Usa.
Pa onsdag hade min vardpappa sin graduation cermoni, de var trevligt men lang trakigt, sarskilt eftersom jag fick sitta brevis Noahs pappa..
Torsdag  hande inget kul.
Pa fredag kvall kom Jessie upp och vi gick och sag nya Pirates filmen, de var bra, aven fast jag sommnade i mitten men de var inte pga filmen de var mer pga min sjukdom.
Pa lordag skulle jag och jessie jobba pa Noahs graduation party, de var massa folk dar och de var riktigt trevligt..
Runt 9 pa kvallen akte vi hem till tyska jessie och hamtade henne och Elle och drog till Cuters och at lite middag, Sen vidare till Kells, dar tjejerna blev super fulla och jag hade en del saker att pamina dom om dagen efter!
Jag har ju varit nykter i ca en 1 vecka.. De e smartsammt, jag tycker inte om de sa mycke. Men jag har ju inget val, de e ju inte mitt egen beslut!

Men de var en trevlig helg. Nu i helgen hander val inte sa mycke.. Pa lordag ska jag pa nan aupair trip och titta pa massa saker, totalt ointressant. Men Arzu tvingade mig att ga!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt att berätta att man har en blogg med bilder och allt......

2007-06-14 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback