Pics

Har kommer lite bilder fran lordagens fest!




* Elle, Jessie och sjalvaste fodelsedagsbarnet han sjalv, Nick!
* De borjade med att Nick hallde ol pa Elles brallor sen hallde Elle ol pa Jakes brallor och sen av nan anledning hallde jag ol pa Nicks brallor. Den har bilden e pa Nicks brallor.
* Elle full och lycklig.
* Jake och Jessie
* Elles blota brallor, Noel insepekterar.
* Party i koket. jag e otroligt fokuserad pa nat..



* Noel och Brian 
* Jakes byxor blev lite blota men han var lycklig anda!
* Grupp bild. Jessie, Jake Malin och Baby boy.
* Han var fran Montana
* Pa bakisdan av huset, 
* Jag och Jake leker med the blue ball!



* Erika somnade i sofan runt 7 pa morgonen.
* Erika och Brian.
* Jag i nans keps
* Jag och Nick diskuterar nat.
* Jessie och Jake.
* Elle och Jessie


* Malin med en citron.
* Jag och Nick igen, de ser ut som om vi har nat skumt for oss!
* De var sa jakla varmt sa jag kylde ner mig lite i frysen!
* En full Noel
* Noel sov under biljard bordet.
* Malin och Jessie



* Fulla brudar! Elle, Erika och Malin
* Elle och Jake sov brevid varandra.

Kommentarer
Postat av: Jessie!!!!

JA DET VA SAAAA UNDERBART!!!!!!!! SICKEN QUALL!!!! Love you!

2007-06-05 @ 07:13:31
Postat av: Lulun

haah! här har jag inte kikat in på ett tag såg jag!! oops! såg ut som ett jävla drag i vilket fall!! =)
och angående fornbacka så blir jag kvar. jag har fått fast.. hoho!!
kramelekram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback