OH My Lord What A Weekend!

Shit vilken underbar helg de var, Alkoholen flodade! Vilket var bra for att nu blir de ingen mer alkohol pa ett tag pga min nya medicin som e dalig for lever och om jag dricker alkohol pa de sa kan levern paja!

Men iaf i fredags kvall jobbade jag och var inte sa sugen pa att ga ut, men sen nar Di Och Noah kom hem bestamde jag mig for att jag vill ga ut. Sa jag Jessie och Elle drog till Kells, som e Jessie och Elles stam hack.
De var skit kul, men full blev jag. Jag, Elle och 2 killar gick till ett trevligt lite mastalle och at lite frukost kl 3 pa natten,  Vi kom val hem till Elles hus vid halv 5 kanske.

Pa lordagen akte jag och Jessie till beachen och mote upp Marcus och hans urgulliga dotter. Dar lag vi nagra timmar innan vi akte for att traffa den nya svenska aupairen Erika.
Sen korde jag hem Erika och Jessie akte och tittade pa en fotbolls match..
Sen pa kvallen skulle vi pa fodelsedagsfest hos Nick, men vi blev LITE sena. Vi kom dit vid 12 men vi drog igang festen! Helt underbart galen fest. de e ett under att jag inte dackade! Alla pa festen var super fulla och helt galna folk hallde ol pa varandra och hade skit kul. Vi fick tydligen besok av polisen 2 ggr. Men de markte inte jag for jag var fullt upptagen med att vara super full. Jag har faktiskt ingen anning om vad jag drack! jag vet att jag borjade med Smirnoff Ice och sen 2 jagerbombs! Gud vilken kvall lr natt kanske jag ska saga.. Kl 9 pa morgonen hoppade vi in i bilen for att lagga oss och sova.

Och pa sondagen akte jag och Jessie och satt oss pa stranden for att bara chilla, men de var pa tok for varmt, och vi var for bakis for att de skulle funka sa vi akte och kopte oss en smoothie och sen kom Jessies vardmamma och hamtade henne och jag tog de lugnt resten av kvallen!

Bilder fran helgen kommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback