trott..

Jag e trott.. Jag slutade jobb kl 23.00 igar kvall och borjade jobba igen kl 07.00 imorse och sa jobbar jag till ca 16.00... Jag vill ju bara sova, jag e sa jakla trott.. de anda som haller mig glad e att jag aker till Sverige snart! Jippie, Bara 6 dagar kvar,, och sa fick jag ett mezz av Julia imorse och berattde att hon kommer hem pa kvallen den 3 mars och jag aker ju inte hem forens dagen efter sa jag hinner se henne en snabbis..

Och sen haller jag pa att planera en Florida resa. Aimee bor ju dar nere sa vi ska traffa henne och sen ga pa en konsert med: Three Days Grace, Papa Roach, Bullet For My Valentine och Hinder.. Ska bli skit kul..
Jag skulle ju ha sett TDG pa tisdag for dom spelade fore Nickelback, men jag vill inte ga for de var sa dyrt och sa e jag ju inte sa stort fan av Nickelback..

Men men vi far se om resan blir av for de skulle vara skit kul...

Nej nu maste jag gora lunch ar barnen,

Kommentarer
Postat av: Lulun

ohohooo, det är jättesnart!! längtar längtar!!! vilken konsert. massor av artister juee... jag är dock inte så insatt i dem... =) puss å kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback