I Sverige

Resan fran Amerika till Sverige gick relativt bra..
Planet fran Seattle till Kopenhamn var forsenat for att dom hade en snostorm i kopenhamn sa vi fick inte ga ner.. Sa istallet for 6.50 pm lamnade planet Seatac kl 8.30 pm.
Som tur var fick jag sitta i mitten raden pa planet helt sjalv sa jag lagg over 4 stolar och sov nagra timmar..
Nar vi kom till Kopenhamn fick vi veta att vart plan ska ga kl 16.05 men sen andrades de till 16.25 och nar kl var 16.25 hade vi inte lamnat Danmark.. Runt 17.20 lamnade vi antligen Damnarks flygplats..

Resan till Sverige skulle ta 1timma och 15 min, men vi fick inte ga ner pa en gang sa vi blev tvugna att cirkulera ett tag..
Nar vi val hade landat och jag skulle hamta mitt bagage var de sjalvklart inte med. sa de var bara att stalla sig i en ko med resten av alla ca 30 pers som inte fatt sitt bagage, och endas 2 luckor var oppna pa kundtjansten.. de tog en javla tid..
Sen bar de antligen av hemmat och vi akte forbi Gogos pizzeri och kopte med oss pizza.. Mums

Och nu siter jag har och vantar pa att min bagage kan komma sa att jag kan aka till farmor och sedan vidare till min syster for fodelsedags fest...

Som ni nog har markt sa har jag lite problem med att borja anvanda åäoch ö igen.. men de e verkligen jatte svart nar man e vann att dom inte finns.. 

kommer bli svart att kora bil igen nu nar man maste vaxla. och min ipod gar inte att koppla in i bilen for vi har ingenkassetspelar.. vilket e lite jobbigt..

nu ska jag aterga till att glo pa tvn..


Kommentarer
Postat av: Lulun

kul å se dig! fast jag var lite lost just då. hähä, det kanske du märkte

Postat av: malin

Hej hej, haha jag markte inte ens att du inte anvande de dar bokstaverna med prickar over =) Ha det sa bra hemma i sverige.

2007-02-26 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback