.....

10 favoriter:

Färg: Svart e alltid snyggt
Mat: Noahs pizza
Musik: Hinder, Three Days Grace, Avenged Sevenfold
Film: Remember the Titans
Bok: Girlfriend in a Coma
Sport: Amerikansk fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Sondag
Glassmak: Turtle soup
Tid på dygnet: Runt 6, nar jag slutar jobba..

9 för tillfället:

Humör: Trött
Smak: Bearnaise sas
Kläder: graa mjukisbyxor, gron tjocktroja
Bakgrund: Hinders sangare Austin Winkler
Nagellack: Vinrott
Tid: 4.45 pm
Omgivning: Koket med ungarna springandes runt mig.
Irritationsobjekt: Ungarna som har 20 kilo socker i sig och springer runt, runt, runt..

8 första:

Bästa vän: Anna
Screen name: Sara
Husdjur: hund
Piercing: oronen
Förälskelse: Erik
Musik: Arvingarna
Bil: Ingen
Kyss: ingen anning

7 senaste:

Alkohol: Bacardi Razz
Mat: Top ramen
Dryck: Diet coke
Biltur: Hamta ungarna i skolan
Kyss: ja du...
Spelad låt: lips of an angel- Hinder pa radion
TV-program: Viva la Bam

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Jo, jag med
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: Oo ja.

5 nej tack:

Kläder: byxor med kalashög midja.
Mat: Macka med jordnottsmor
Musik: Country
Dryck: ol
Personlighetsdrag: Egoist

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Hade acting for the none acter klass
Du kan höra just nu: Jonas pratar om allt godis han fick pa alal hjartans dag..
Du inte kan leva utan: Min ipod
Du gör när du har tråkigt: Hamnar framför datan

3 personer:

Du kan berätta allt för: Julia
Du tycker om: Oj, alla får inte plats här!
Du inte gillar: Inte värt att nämna

2 val:

Kaffe eller te: Absolut te!
Vår eller höst: Vår

1 önskan:

Lite pengar sa att jag kan ta med min vanner har i USA pa en massa roliga resor och utforska landet..

Kommentarer
Postat av: Lulun

hallå, country är bäst!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback