Klar

Nu e alla julklappar inhandlade.. Jippie!
Kopte dom sista igar. De var super skont att vara fardig, men de var inte kul att se pengarna rulla ivag!

Men men kopte oxa en kofta till mig sjalv, e sa trott pa att ha pa mig munkjackor. Sa jag kopte en billig kofta pa Target for typ 30 dollar..

Sa idag lr imorgon ska jag aka och posta packetet till Sverige!

Idag skulle jag ha akt till gymmet men jag har inga rena gym klader. De kanske e dags att kopa mer en ett sett gymklader, sa jag inte behover tvatta dom varje dag! Men jag prioriterar bort de och valjer att ha mat nar jag e i LA..
Sa nar feb kommer ska jag nog kopa lite gymklader. nar ekonomin ordnat upp sig igen.

Maste oxa kopa ett nytt skarp..

Jag har blvivt sa snal att jag tyckte att de var jobbigt att kopa tandkram igar. De var lixom inget jag vill lagga pengar pa!

Jag maste hitta ett extra jobb lr nat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback