Jag e helt slut...

.. Jag e sa jakla trott. Vi kom hem fran Whistler kl 3am, och jag borjade jobba vid 6.30 am.
De tog oss ca 11 timmar att ta oss hem fran Whistler. De tog ca 6 timmar dit! Men de snoade sa javligt igar kvall att dom stangde av vagarna sa vi satt fast i en liten sketen hala i 2 timmar tills dom hade fatt bort lite sno pa vagarna..

Sa nar jag hade kort ungarna till skolan imorse gick jag och la mig igen och sen nar jag vaknade igen kandes de som om jag hade blivit pakord av en last bil! Jag vill verkligen sova lite till men da kommer jag inte kunna sova inatt!

Och de osregnar ute, de har gjorde de i snart 24h vilket betyder att de kommer bli svart att ta sig runt snart for de e vatten overrallt.. Dom har redan stangt av nagra vagar!

Men ni far mer uppdateringar om Whistler nar jag kanner att jag lever igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback