Mandag, runt lunch tid

Idag kanner jag mig lite nere..
Pratade med Julia tidigare idag, och da borjade jag langta hem, men varfor vet jag inte for hon e ju inte hemma..
Men Sverige- tyskland e narmare an USA- Tyskland.

Och sen tror jag att de e for att sa mycker folk som aker hem just nu..
De blir en javla massa avsked nar man e aupair!
Sa har langt e de:
Jenni,
Emelie,
Emelie,
Kathrine,
Aimee,
Andre,
Nick,
Nick,
Malin,
Jessi,
Sarah,
Martin
och snart aker Arzu och Frida oxa..
Men sen e de ju en jakla massa bekanta som aker hem oxa, men dom orkar jag inte rakna upp!

Ska till doktorn om ca 2 veckor, min for e svullen igen och jag har problem med handen!
Som Jake sa; Vi should call you Bubble Girl! Han tycker att jag borde bo i en bubbla!

Ska forsoka ga upp tidigt imorn och aka och simma innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lulun

det verkar skumt hela allt det där med din hand och fot och det... :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback