Boring..

Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 i'v seen more than i few traditional spinach dips im my day.

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
koks on

3. Vad var det senaste du såg på tv?
 Fuse, musik kanal

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
1.55 pm

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nan RnB lat...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igar, akte och shoppade lite

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jessie blogg

8. Vad har du på dig?
jeans och min element troja

9. Drömde du något inatt?
inte vad jag minns

10. När skrattade du senast?
Igar med Noah

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
inte på sistone

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
lång

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihag.. CKY dvd var de nog, men de e nog inte en film..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus, bilar, resa, kläder, skor och mycket mycket mer
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag har klippt haret..

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
m.. svart

18. Tycker du om att dansa?
absolut

19. George Bush?
Josses vilken idiot

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
hemligt

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
 
Bor redan i USA

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Inte mycke, eftersom jag inte tror pa gud, vilka jag helst inte mota honom nar jag dor..

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
 
Lita e den anda som laser min blogg, sa de skull vara kul om hon svarade...

Kommentarer
Postat av: Lulun

george Bush. kolla min blogg vad vår käre O har sagt om honom. moahahhahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback