En liten råtta

Igar morse forsov jag mig, jag skulle borja kl 8 men vaknade halv 9 av att min vardpappa knackade pa dorren och fragade om jag levde.
Jag och Jonas tog de bara lugnt pa forrmiddagen och pa eftermidddag gick vi och hamtade Anya fran skolan och sen lekte vi i parken ett tag!
Pa kvallen akte jag till Sephora och inhandlade lite smink till min syster och sen kollade jag pa tv. Men de fanns inget att titta pa for alla program har avslutat sasongerna, vilket e skit trist.

Imorse akte jag till gymmet efter att jag fatt ivag ungarna till skolan och sen vidare till posten. Anya kom hem runt 12 och vi kollade pa tv och spelade spel. Jag vann! Vi hamtade  Jonas sen kom min vardmamma hem och vi akte at lite mexikansk mat, de var super mumsigt.

Och nu tror jag att de e dags och borja packa lite infor hemresan..

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback