Klago brev!

Jag vill bara supa, dricka alkohol tills jag dackar. Jag vill skricka, skricka riktigt hogt och lange. Jag vill bara ge upp for en timme lr tva! Vara ett barn och bara grata!

Nej inget har hant, men jag har bara haft en san dar dag som bara e skit! Jag orkar inte vara en extra mamma langre, jag orkar inte forsoka halla reda pa vad som ska med till skolan, vilken dag playdate ar och prata med larare om hur ungarna uppfort sig i skolan! Visst mina vardforaldrar tack mig jamt och standigt, men ibland orkar man bara inte.. Dom senaste veckorna har jag bara kannt mig ivag och de har kanns som att jag har gjort en massa fel! Men alla e manskliga och fan jag gora allt jag kan for den har familjen, jag sager aldrig nej, jag saker alltid ja, aven fast jag verkligen inte vill gora de!

Jag e bara ruskigt trott pa aupair livet. Jag vill ha min egen lagenhet, mitt egna liv, inte jobba pa kvallarna och framfor allt inte jobba mer an 40 timmar i veckan..

Dom flesta aupiarerna jag har pratat med blir sa mot slutet, dom bara kanner att dom e fardiga som aupairer..

Och de varsta ar att vi ska aka upp till Kanada nasta lordag och spendera 6 dagar i en lite stuga! Jag kommer do.. Jag orakr inte ha familjen sa nara pa sa lange.. Jag far val ga ut till nan bar pa kvallrna for att komma bort, men fan jag ju inga pengar, jag har ju fan inte ens rad att aka skidor..
Jag e trott pa att inte ha pengar, fast anledning till att jag inte har nagra pengar e for att jag bokade en resa till Hawaii, sa jag ska inte klaga sa mycket..

Usch nu har jag skrivit av mig lite, och missforsta mig inte, jag alskar min vardfamiljen men ibland blir de lixom for mycket!

De kanns faktiskt lite battre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback