Helgen

Vilken trakig helg man maste ha framfor sig om man gar till Blockbuster och hyr 3 filmer!

Jag hade riktigt svart att bestamma mig, men jag hyrde:
image220
Men bara avsnitt 1-4.

image221
Och
image222

Jag ville aven hyra:
image223
Men de far bli en annan gang! jag maste ju oxa hinna se resten av Lost innan sasongen 4 borjar om typ 1 vecka!

Imorn ska jag aven traffa Anton som e i Seattle i 2 dagar till innan han flyger tillbax till NYC.
Jag maste aven hinna titta pa Seahawks matchen imorn som e en valdigt viktig match! De e ju playoffs! Nu borjar den riktigt intressanta delen av sasongen!

Kommentarer
Postat av: anna

reign over me är inte så jättebra.......

2008-01-05 @ 10:02:46
Postat av: Lulun

okej... det blir många timmar där du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback