Idag kanner jag mig sommrig!

Solen skinner utanfor mitt fonster, aven fast de sakert e ganska kallt!
Har i Seattle kan man kanna hur varen borjar smyga sig pa och de e skitharligt!

Igar tog jag och Jessie alla ungarna (alla tre) till Musem of Flight, Ungarna alskade de och jag och Jessie oxa.
Vi ska forsoka aka dit utan ungarna nan dag, men vi far val se om vi hinner med de for de e ju inte manga veckar kvar nu! Ca 8 veckor tills jag kommer hem, kanns riktigt konstigt!

Men nasta vecka bar de av till
HAWAII, vilket kommer bli underbart, sol bad, utflykter och en sista resa med Jessie innan vi aker hem till Svearike!

Just nu har Anya en playdate over och Jonas e i skolan..
Jag ska byta om och sen ta ungarna till lekplatsen!

Men forst ska jag ringa min moster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback