Torsdag

Igar (onsdag) korde jag ivag ungarna till skolan och sen akte jag till min moster och vi skulle aka och shoppa lite fodelsedags presenter till mina foraldrar och en present till min syster och hennes pojkvan. Jag kopte aven en jatte fin tjocktroja till mig sjalv! Men nu kanner jag lite angest for jag gjorde av med massa pengar, men den tanken far jag sla undan! Kontot e lite halv tomt!

Idag har Jonas varit hemma hela dagen, runt 10 akte vi pa hans fotbolls traning. Och sen blidde de lunch och sen sov Jonas en stund for han blir alltid trott efter traningen..
Vid 3 kom Anya hem och jag borjade stada och at vi middag och sen ivag till Anyas fotbolls traning!

Ikvall ska jag se till att stada mitt rum ocn i morgon ska jag till gymmet medans ungarna e i skolan och pa kvallen ska vi ata middag med Jessies mamma som e pa besok fran Sverige. Och efter de blir de avskeds fest for Martin!

Pa lordag blir den gymmet pa dagen och jobba pa kvallen.

Och pa sondag blir de gymmet och pa eftermiddagen ska jag pa avskedsfest for Arzu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback