Tisdag, (fast de kanns som mandag)

Ja i lordags akte vi allsa till Bumbershoot, ve var dar ca kl 11 pa morgonen och vi hangde dar tills kl 11 pa kvallen..
Vi sag Gym Class Heroes och Panic at the disco och massa annan onkand musik.. Jag var nastan langst fram under GCH och Panics framtradanden. Men publiken var helt galen sa jag orkade inte sta dar hela tiden! Nar jag vaknade pa sondag morgon sa bestamde jag mig for att jag inte orkade aka till Bumbershoot den dagen och att jag inte hade rad att betala $ 35 till.. Sa jag tog en lugnt dag hem istallet. Pa kvallen kom mina vardforaldrars kompisar over de var riktigt kul.. Och av dom fick vi gratis biljetter till bumbershoot pa mandagen. Pa mandagen akte hela familjen till BS och var da ri nagara timmar, sen tog jag de lugtn..
Idag borjade Anya skolan igen vilket var skit skont.. Sa imorn e jag ledig nagra timmar pa dagen.. Nuy ska jag ata appel paj som jag lagade tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback