Tisdag

De blidde inget gym imorse. Jag e for lat! Jag kunde lixom inte somna igar, hade massa tankar som gick genom mitt huvud:

                                        Vad ska jag packa infor Sverigeresan.
Sluta tank du maste sova
                                                                                                          Sov
                                                                                                         Kanske kan jag ringa den mamma och sen om hon kan ha Anya over pa en playdate!
                
           Jag borde ta med dom svarta skorna till Las Vegas
                                                                                                                               Fan maste sova NU
                
             Glom inte pudret som du lovade att ta med till din syster
                                                                                                                                                  Jag maste ladda min Zune
                                                                               osv


Jag blir lixom galen pa alla mina tankar i mitt huvet, och sa blir jag bara mer stressad for att jag inte kan sova!

Men i alla fall jag ville inte ga till gymmet vid 5 nar jag somnade vid 1!
Ska lagga mig tidigare ikvall och se om jag kan slapa mig till gymmet imorgon bitti..

Pissigt vader i Seattle idag, regn regn och regn. Jag tror att hosten e har och de betyder att de kommer regna i typ 3 manader i streck, Usch.

Undra hur kallt de e Sverige pa sondag, undra om jag kommer frysa ihjal. Borde jag ta med min dunvast?  Kan jag ha Convers utan att frysa foterna av mig? Nan som vet?
                                                                                                                                          
                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Elin Westerberg

Nu vet jag ju bara hur det är i Kalmar och inte i Södertälje/Nykvarn. Men här kan man absolut ha Converse! Det är lite kyligt på morgonen (vid 7) men på dagarna är det typ 13-15 grader... Fast som sagt - det är ju i Kalmar. Jag vet inte hur mycket det skiljer sig de 40 milen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback