Mandag

Igar kvall kl 6 landade jag antligen i Seattle efter ca 16 timmar pa resande fot.
De var jatte skont att komma hem till min sang och mitt rum..
Jag hade inge problem att somna igar kvall aven fast jag sovit de mesta av flygresan.
Imorse borjade jag halv 7 vilket var ganska tufft, men nar jag kort ungarna till skolan sa skulle jag ga och sova lite i soffan men jag kunde inte somna, vilket var konstigt for jag brukar kunna somna varsomhelst och narsomhelst. Men inte idag, jag tror att de var for att jag hade sa mycket slem i halsen att jag hade svart att andas!

Jag har kort 5 maskiner med tvatt idag. Jag gissade pa att dom inte skulle tvatta medans jag var borta och jag hade helt ratt. Sa hela min eftermiddag har bestat av att vika tvatt. Men Anya hade en playdate sa jag behovde inte hamta henne forens kl 16.45 och jag stannade hos playdaten och drack lite te men mamman och sen akte vi och hamtade Jonas.
Vi hade pizza till middag och sen vek jag annu mer tvatt och nu ska jag kolla lite pa tv hade jag tankt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback