Lordag

Ja de blidde inte mycket till storm, de regnade och blaste en del, men de var inte som stormen forra aret nar vi inte hade el pa 5 dagar..

Den har veckan har varit ganska trakig. Aven fast de var super kul att komma tillbax och traffa alla efter att varit hemma i Sverige, sa har jag varit halv sjuk hela veckan vilket inte har varit sa kul, jag har hostat och varit slemmig i halsen, och varje eftermiddag runt 3 sa har jag fatt huvudvark.. Lite sma jobbigt!

Men i tisdags kom iaf Jessie upp sa att vi kunde betala hotelet till Vegas, sa vi fixade de och sen bestamde vi oss for att vi ville ha kaffe, sa vi akte till Starbucks och nar vi kom in pa SB sa var de samma kille som brukar jobba pa ett annat SB som vi brukade ga till med alla andra aupair pa tisdagar.

Sa nar vi bestaller sa fragar vi vad vi gor pa de har SB nar de e tisdag.
Jessie och jag tittade pa varandra och sa: e de tisdag?
Sa vi tog vara kaffe och godbitar och hoppade in i bilen for att aka till de andra SB for att traffa Markus som har varit i Tyskland i ett par veckor, de var manga skummma historier som vi fick hora!

Resten av veckan har jag inte gjort sa mycket, vilket e bra for jag maste spara alla pengar jag har till Las Vegas.

Och nu ska jag ringa Jessie och se vad som hander idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback