Hata mandagar.

Mandagar e alltid vardelosa!
Helgen har precis varit och de e jatte lang tid kvar tills nasta helg!
E pa sa dar harligt irriterad idag, och sjalvklart e bada mina vardforaldrar forsenade hem.
Min vardmamma ringde 18.05 och sa att ingen av dom har lamnat Micorsoft an. Och de e meningen att dom ska vara hemma vid 6. Och de tar iaf 15 min fran Microsoft om trafiken e bra, vilken den inte e for de sporegnar och nar de regnar, sa stannar trafiken upp har i Seattle for folk tror att de e super farligt att kora bil nar de regnar!

Och sa e de jobbigt for de har varit langhelg har, och jag har varit ledig sen i torsdag, sa ingen har stadat huset.
Sa idag har jag stadat som en galning! Skurat, sopat, tvattat, plockat diskmaskiner och en massa grejer.
Och de e inget bra pa tv idag, skit trist!
Och jag far inte tag pa Jessie, jag behover prata med nan, avreagera mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback