Working 9-5

Ysch jobbar just, inte sa roligt..

Det har varit en lugnt helg, I fredag sag vi Shrek III, Den var skit bra..
Och igar lordag var ag pa grillfest hos moster Maria, de var riktigt trevligt, massa folk sakert 25 pers dar!
Och idag akte jag och tatuerade mig och nu jobbar jag.,.

De jobbiga e att min medicin har en inte sa rolig biverkning.. Men ater mer och jag ha ringen som helst mattnads kansla.. Jag skulle nog kunna ata en hel hast och sen ata en till och en till och en till for jag blir aldrig matt! Skitobbigt!

Men men nu maste jag ta hand om ungarna.. Imorn blir de en promenad runt Green Lake och sen kommer min moster och hennes mamma och kollar pa huset! Ska bli trevligt.. Min moster har inte sett huset efter renoveringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback