Lordag och Sondag i Sverige..

Ja nu ska jag antligen skriva lite om vad som hande nar jag var hemma i Sverige..
Fredag har jag redan berattat om sa vi borjar pa lordag..
Planerna for lordagen var att jag mamma och pappa skulle aka in till min syster pa lite kalas pa dagen och sen skulle jag stanna dar tills kvallen da den riktiga festen skulle borja.. Men eftersom mitt bagage skulle komma ca kl 13.00 pa lordagen sa blev jag tvungen att stanna hemma och vanta pa de..
Men bagaget val kom tog jag mor och fars bil in till Sodertalje for att traffa farmor och farfar och sen vidare till min syster dar vi fargade mitt och Anders har.. Sen blev de take out fran kolgrillen och sen borjade festen.
Efter som de var min syster 24 ars fest var de bara hennes vanner, men jag kanner ju dom sa de var kul..
Sen skulle vi ut, vi skulle ga till Hamnmagasinet, min syster och hennes kompisar tog taxi, men jag blev uppplockad av Lovisa och hennes vanner.. Val inne pa Hamn traffade jag Sofie och Nattis, vi alla dansade och drack, de var en bra kvall.. sen nar krogen stangde, bar de ivag med taxi hem till min syster igen for efterfest, smorgastarta och seriosa samtal! Jag sov hemma hos min syster och pa morgonen tog jag bilen hem till mor och far igen och typ dacka.. jag tror att jelagen kom ifatt mig, for jag sov hela sondagen..

Men de var iaf lordagen och sondagen i Sverige.. resten far ni senare! Nar jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback