Torsdag morgon.

Ah vi at Tacos igar, de var sa jakla gott! Efter middag gick jag ut och sprang och sen blev de bara till att kolla pa tv resten av kvallen och innan jag gick och la mig hann jag titta lite pa A7X dvdn. Den e underbar. A7X e mitt favorit band just nu!

Idag borjade jag jobba kl 8 och ungarna var redan uppe.. Jag hade hoppas att dom skulle sova lange, emn icke,
Jonas e hemma hela dagen, sa vi maste hitta pa nat kul medans Anya e pa art class.. Vad vet jag inte..
Mamma ringde precis och sa grattis pa namnsdagen! De var snallt..
image136

I helgen blir de nog till att jobba fredag, och ga pa den stora arliga Microsoft picnic pa lordag, Picnicen e skit kul, jag var dar forra aret, Massa gratis mat och dricka. Pa lordag kvall sa far vi se vad vi hittar pa. Jessie e har uppe eftersom hon ska med pa picnicen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback