Tisdag eftermiddag.

Jag och Jonas akte till stranden. Ruskigt varmt, Arzu ( aupair) och hennes ungar Alex och William var dar en stund.
Jag simmade t.o.m, sa varmt var de.. Jag doppade huvudet oxa, men de vara bara for att jag vat tvungen for jag forsoker lara Anya och Jonas att doppa huvudet utan att vara livradda!
Kl 4 var vi tvungna att plocka upp Anya fran artclass, vi tog aven med hennes kompis Kaitlin hem, sa hennes mamma kunde jobba lite. Och dom ska nu leka och ata middag tillsammans. Jag slutar jobba kl halv 7 och for hoppningsvis kommer Jessie upp ikvall sa jag hinner umgas lite med henne!
De blir val stranden imorgon oxa, For de ska vara 45 grader imorn med!
Nej nu maste jag bora tanka pa mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback