Sondag

Sa igar kvall jobbade jag allsa. de var ganska lugnt, ungarna gick och la sig utan problem och sen kollade jag pa Laguna Beach och Live Earth. Foo Fighters var verkligen riktigt grymma!
Mina vardforaldrar kom hem kl 01.00 fulla och glada och jag stannade uppe och pratade med dom, sa jag kom val i sang runt kl 2.
Vaknade ca kl 10.00 imorse men lag kvar i sangen tills kl 11, var riktigt skont att bara ligga och dra sig ett tag. Och ungarna var faktisk tysta for en gang skull!

Nar jag kom upp var frukosten fardig, stekta agg,, mums

Sen hoppade hela familjen in i bilen och akte och storhandlade. Vi handlade hur mycket som helt.
Nar vi var pa affaren ringde min kara syster, sa vi hann prata lite och de lat som om dom haft en bra helg nere pa landet!

Nu sitter jag bara har framfor dator och ska snart forflytta mig till tvn. For hela min familj ska precis aka ivag pa en cykel tur, sa jag ska passa pa att slappa i soffan medans dom e borta!
Och sen ska jag ut och springa! Jag har absolut ingen som helst lust, men jag SKA ut och springa!
Och imorn borjar jobbar veckan igen, jag onskar att helgen var lite langre! men veckorna gar sa fort har, sa snart e de anda fredag igen!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

låter skönt med en slappardag! hejaheja, hoppas du sprang lite!!! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback