Onsdag!

Sorry att jag inte skrivit nat idag, har knappt vart hemma alls..
Borjade kl 8 imorse sa jag tog en promenad innan jobbet.
Vid kl 9 korde vi (jag och anya) Jonas till dagis och sen kom vi hem och packade matsack och sen begav vi oss till stranden, pa stranden mote vi Arzu och hennes unge William. Vi stannade dar tills kl 1 da Anya hade artcamp. Jag akte hem och satt i soffan och glodde pa Lost tills kl var 4. De gick inte att rora pa sig for de var aldeles for varmt..
Sen hamtade ag ungarna och vi akte hem dar maten var redo. Thai mat! mums..
Men nu ska jag vandra ner till Tullys och kopa lite mjukglass..!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gå in på www.trinet.se och gör geektestet, skriv sen in ditt resultat i gb:n. Testet hittar du i högerspalten!

2007-07-12 @ 07:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback