Lordag

Jag kanner mig trott, bada psykiskt och fysiskt. Faktisk mest psykiskt, de kanns som om jag inte har nan energi till nat. De kanns som om de har varit valdigt manga motgangar nu med, bilen som paja, kontokortet som forsvann och alla skit med min lilla sjukdom.. Jag orkar lixom inte, nat maste ga ratt oxa. Och naste vecka e de min fordelsedag.. och jag kanner inget, ingen lycka lr nat. Och ni alla som kanner mig, vet att jag vanligtvis borjar rakna ner 3 manader innan fodelsedag. Och att jag alskar min fordelsedag.. Men de kanns inte som jag orkar, de kanns bara trakigt. De kanns som allt jag nagonsin tanker pa nu for tiden, e min sjukdom, doktorsbesok och mediciner, De kanns som om de har tagit over mitt liv! 

De kanns bara jobbigt att ha ungarna, forsoker vara ute med dom sa mycket som mojligt och gora roliga saker, men de funkar lixom inte..

Ska hanga med Malin ikvall, de ska blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback