Fredag kvall!

Igar kvall efter jobbet kande jag att jag orkade bara inte sitta hemma. Sa jag och Malin bestamde oss for att vi skulle kopa med oss lite mat och satta oss pa nan strand och ata och sen bada. Jag skulle ha slutat 17.30, men mina vardforaldrar var 1 timme sena pga traffiken. Men jag hoppade iaf in i min lilla volvo nar dom kom hem for att aka in till Seattle och hamta Malin. Men forst var jag ju tvungen att ta mig over 520 bron, vilken alltid e massa trafik pa.! De tog mig bara ca 40 min fran mig till Malin. Utan trafik tar den knappt 10. Nar jag kom till Malin bestamde vi oss for att satta oss pa nat stalle med veranda och vanta pa att trafiken skulle lugna ner oss och sen aka till stranden.. Vi hittade ett gullig mexicanskt stalle i Fremont. Sen akte vi till en strand som heter typ Golden Sands. Men de var massa folk och havs vatten dar, sa vi badade aldrig, men vi satt och snackade ett bra tag.
Sen slappte jag av Malin hemma hos henne och begav mig hemmat, men nar jag skulle pa bron sa tog de stop. Dom hade stangt ett korfelt av nan anledning, sa de tog mig ett litet tag att komma hem.

Idag sa skulle ag borja jobba kl 9, men kl 8.30 knackade de pa min dorr och de var min vardmamma som fragade om jag kunde borja redan da. Helt okey sa jag och gick och la mig i soffan och sommade om. Runt 09.15 kom Anya upp och vi hade lite frukost och kollade pa tecknat!
Runt kl 11 begav vi oss till bibblan for att lana lite bocker, sen hem, ata lunch och skjutsa Anya till en playdate.
Jag akte ner till mat affaren och kopte balsam och schampo och sen hem for att sitta vid datorn ett tag och sen ga ut och springa. Usch de var jobbigt. de var kvavt ute.
Jag at ost och skinka mackor till lunch och sen tog jag de bara lugnt framfor tv, tills kl 16.30 da jag var tvungen att hamta Anya och sen akte vi och hamtade Jonas och vi stannade pa mataffarnen pa vagen hem for att kopa saker till hamburgare.
Ungarna alskade mina hamburgare och nu leker dom snallt i sitt rum.
Jag ska val jobba till ca 11 ikvall tror jag.
Och sen e jag ledig pa dagen imorn och pa kvallen jobbar jag for min vardmammas basta kompis kommer hit fran Chicago, sa dom ska ut och festa. Och nar dom kommer hem runt 2 pa natten ska jag aka hem till en kompis som har fest!

Jag maste fundera ut vad jag vill ha i fodelsedagspresent sager min syster, men de e sa svart att veta eftersom de maste ga att skicka fran Sverige. Smycken e alltid kul! Inge pilgrip dock, e trott pa de och de e inte riktigt min stil.
Men jag tror att min kara syster kan komma pa nat hon e smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback