Aterigen mandag.

Borjade jobba halv 8 imorse. Jag och Jonas tog de lugnt framfor tvn innan vi vakte Anya och gjorde ordning oss for att kora Jonas till skolan. Idag var de vattendag pa skolan sa Jonas var jatte glad over att aka dit.
Jag och Anya kom hem och Anya kollade pa tecknat medans jag sov i soffan och sen laste hon en halv timme och nu jobbar hon i skolbok bara for att halla hennes hjarna lite aktiv nar hon har sommar lov.
Snart blir de lite lunch och sen ska jag kora Anya till artclass och da e jag ledig i 3 timmar, och de blir de ut och springa!

Och ja, jag gick ut och sprang igar kvall, jag hade absolut ingen lust, men jag bestamde mig for att ga pa en promenad iaf, men nar jag kom till korsningen dar jag antingen kan att ga rakt fram och bara ga, lr svanga hoger och springa, sa bestamde jag mig for att springa, de var ganska skont men grymt jobbigt for mina ben var inte riktigt sa pigga!

Nu lunch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som orkar motionera.... själv sitter jag bara på min stol.... satsar på att inte proppa i mig så mycket istället men det är ju inte det lättaste....jag har hittat ett par skor som jag vill ha, låga converse som hör till red-sakerna, kolla deras hemsida...de är vita men små röda detaljer....vad vill du ha när du fyller år förresten? ngt du saknar i sverige?

2007-07-10 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback