Homesick!

Om  jag inte har forlang min vistelse har i USA, sa skulle jag har varit hemma om ca 6 veckor.. jag kan inte forsta att jag snart varit borta 1 helt ar.. Kanns konstigt..
Men just nu kanns allt valdigt motigt..
Jag har en hel del saker som gor att jag vill aka hem!

  • En skadad fot, kanns alltid bra att ga till en doktor ssom man forstar helt och halet..
  • Att jag fick min mobil och min ipod stulna i helgen.. ag alskar min ipod, och de kommer ta lang tid innan jag kan kopa en ny!
  • HIM spelar i Stockholm i sommar..
  • Hinder spelar pa Sweden rock..
  • Jag saknar alla dar hemma..
  • Farfar..
  • Jag e trott pa ungarna har, kan jag verkligen sta ut ett ar till..
  • Har inga som helst pengar..

Men jag  tror att jag bara har nagra daliga dagar.. de gar nog over snart! Hoppas jag!

Imorgon formiddag bar de av till moster som fyller ar...
Sen blir de nog att ta de lugnt resten av helgen.
Pga pengarbrist och for att Jessie ligger pa Hawaii och solar!

Men ha de bra alla som laser lr eh Lovisa for jag tror du e den anda som laser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Lulun

stackare! varför läser bara jag?? har du inte gett adressen till dina svenska vänner?? =) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback