Cars and legs..

image49

Har  ovanfor ar da den nya parlan som jag far kora nar jag har ungarna.. Den e bra, men den e ju inte lika bra som min gamla volvo! Och jag hoppas verkligen inte att jag lyckas repa den lr nat.. De skulle vara typiskt mig! Jag har ju lyckas dodat tva mobiltelefoner pa 10 man.. Men jag tror att min otur bara har med mobiler att gora.. lr jag hoppas iaf!


51973-43

For ca 2 manader sen visade jag bilden ovan har i min blogg. Sa nu tankte jag att jag skulle uppdatera er om vad som hander med min fot.. Sa har kommer en bild pa hur den ser ut nu!

image50

Har nu fatt en annu fulare stovel som jag maste vandra omkring med!

Hasta luego amigos!

Kommentarer
Postat av: Lulun

oh shit vilken fuling! cripple! fast bilden var ju tjusig!

Postat av: Lulun

men va fan, jag kommenterade här ju! det verkar som att det försvann. du har legat i och skrivit blogg ser jag. ful skena, det har du fan rätt i!

2007-04-21 @ 08:24:59
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Lulun

aha, nu kom de båda två!

2007-04-21 @ 08:25:20
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback